אודות טלי ואריאלה
עמוד הבית » אודות
נעים להכיר! אנו טלי ואריאלה,
אומרים שמסע גדול מתחיל בצעד אחד, הצעד הזה מתחיל אצלנו.
לאחר שנים רבות של עבודה מול בעלי עסקים זיהינו בעיה החוזרת על עצמה: עסקים שאינם מנוהלים בצורה נכונה ומנסים להתקיים ללא שיטת עבודה מסודרת. מתוך הצורך הזה, הקמנו את טלי ואריאלה – פיתוח ייעוץ וליווי עסקי, המתבסס על 40+ שנים משותפות של עבודה וניהול במערכת הבנקאית, בעבודה מול בעלי עסקים ומול גופי אשראי, ניהול עובדים, עמידה ביעדים, ניהול לו"ז מרובה משימות ועוד.
נעים להכיר, טלי.
בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות, יועצת משכנתאות, יועצת עסקית בהצטיינות. לאחר 22 שנות ותק בעבודה ובניהול בבנק במהלכם צברתי ידע ונסיון רב מהשטח בכל תחומי האשראי אשראי פרטי, משכנתאות לפרטיים וחברות, אשראי עסקי ומסחרי, אשראי לנדל"ן לחברות ועסקים, החלטתי לצאת לדרך עצמאית ויחד עם השותפה שלי הקמנו את העסק שלנו העוסק בייעוץ העסקי, עולם שלם שיש לי בו ידע רב, לא הסתפקתי בידע שיש ולמדתי לעומק את התחום כדי לא להיות חלק מהסטטיסטיקה של 80% מהעסקים שלא מצליחים בשנה העסקית הראשונה שלהם.
מתוך נסיוני בניהול בבנק שהינו גוף מוכוון יעדים ותוצאות הוכשרתי לנהל תהליכים מורכבים, למקסם תוצאות מתוך משאבים קיימים, להתייעל באופן מתמיד, להקצות זמן למגוון אינסופי של משימות, לנהל עובדים, משימות, יעדים ועוד כיחידת רווח נפרדת. ברור לי שעם בניית אסטרטגיה, השקעה והתמדה בתהליך בפעולות יומיומיות פרקטיות אין דבר העומד בפני הרצון.
נעים להכיר, אריאלה.
שכירה בעבר, עצמאית בהווה.
בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים ולימודי ייעוץ עסקי מבית ניר דובדבני.
לפני מספר שנים ולאחר כ-18 שנות עבודה בבנק בהם ניהלתי מחלקה קימונעאית הגיע הצורך שלי להתחיל משהו חדש, משהו שיירגש ויאתגר את חוטי המחשבה.
יצאתי לדרך עצמאית יחד עם שותפתי.
במהלך 18 שנות עבודתי בבנק בהם ניהלתי מחלקה למדתי, התמקצעתי ונחשפתי לדרך בה מתנהלים עסקים, איך נראים יחסים עיסקיים ואישיים, איך לנהל עובדים במגבלות היום יום תחת לחץ ועומס עבודה, מה אומר שיווק נכון לעסק, ניתוח אשראי ומגוון רחב של נושאים בנקאיים.
בהקמת העסק שלנו הושקעה מחשבה עמוקה על הצורך שקיים לבעלי עסקים ושיש לנו אותו בפיתוח העסק לגבהים חדשים, בייעוץ ממוקד עם הרבה מחשבה וליווי יד ביד בכל שלב ושלב.
לשם ובשביל כך הקמנו את טלי ואריאלה, פיתוח ייעוץ וליווי עסקי.
החזון והערכים המשמשים כאבני המדרך לכל צעד שלנו:
"אל תתנו לפחד מפני הכשלון להיות גדול יותר מההתרגשות של ההצלחה" – רוברט קיוסאקי
החזון שלנו הוא להוביל בעלי עסקים לחירות פיננסית, התפתחות מקצועית והגשמה עצמית תוך הכרת תודה וראיית הטוב. נעודד יצירה תדמיתי, תכנון נכון ומסודר, מיקוד, הובלה ושליטה בעסק.
הערכים המלווים אותנו בכל יום ובכל החלטה:
- מחויבות – אנו מחויבות לעצמנו וגם ללקוחותינו. לראות את מעגל החיים של לקוחותינו: האישי, המשפחתי והעסקי – המהווים את השלם. אנו מתחייבות לתהליך אישי ומדויק, לניתוח מקיף, מעמיק ויסודי. נחקור ונהפוך כל אבן להשגת הפתרון הנכון והטוב ביותר לכל עסק ולספק לו את הבטחון והגב הנדרש.
- נתינה – אכפתיות, הוגנות ואחריות לעשיית הדבר הראוי ביותר. ניהול הסיכון לקבלת אומץ בביצוע פעולות תוך שילוב תבונה, רגישות ואינטליגנציה עסקית. ריגוש וסיפוק מהעשייה.
- ההגינות ויושרה – ביחסים בינינו לבין עצמנו, בסביבת העבודה ועם לקוחותינו תמיד עומדות לנגד עינינו. אנו מחויבות לנהוג באחריות, לשתף באופן הבהיר והנקי ביותר את מצב העסק להשגת תוצאות בתהליכים שאנו מובילות.
- מקצועיות – בעלות ניסיון של מעל 40 שנים משותפות בעבודה ובניהול בבנק, מכירות מה מתרחש מאחורי הקלעים כל יום וכיצד הגופים הפיננסים רואים את בעלי העסקים ולהיפך. מדי יום חוות את האתגרים, הסיפורים, חיות את השטח ויודעות לשלב ביניהם. יש לנו את הידע והכלים המקצועיים לסייע לכם ותמיד נשקוד בלימוד, שיפור וצמיחה על מנת להעניק ללקוחותינו את המידע הרלוונטי והמקצועי ביותר וכן את הכלים הטובים ביותר שיעניקו לבעל העסק שקט נפשי ופיננסי בניהול העסק.
- עוצמה ואופטימיות – אנו מאמינות גדולות בעבודה משותפות ובעוצמה האדירה שלה לייצר תוצאות. לכן אנו מתחייבות להביא את העוצמה הזו לעולם העסקים בכלל ולעסק שלכם בפרט, תוך שימוש בידע והניסיון שצברנו לאורך השנים ליצירת סביבת עבודה אנרגטית וחיובית. אין אצלנו מכשולים אלא אתגרים. אין אצלנו אי אפשר אלא איך כן אפשר.
לקביעת שיחת היכרות צרו איתנו קשר
לכל שאלה והתיעצות, אנחנו כאן לשירותכם